تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

قوانین و مقررات رویکا

ارائه شده به سازمان نماد اعتماد الکترونیک

از سوی فروشگاه اینترنتی رویکا

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی رویکا به دقت ملاحظه فرمایید.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین رویکا از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های رویکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های رویکا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات رویکا اقدام کند.

همچنین از آنجا که رویکا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و رویکا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

نکات مهم که مشتری میبایست حتما مطالعه نماید  :

بند ۱  : زمان ارسال کالا ۱ روز ( کاری ) پس از سفارش ( به دلیل بسته بندی رویکا ) می باشد. سپس پس از ۴۸ تا ۷۲ ساعت ( بر طبق گفته های مسئولان مرکز مبادلات پست)  با پست به دست خریدار خواهد رسید .
بند ۲ : مشتری میتوانید پس از ۲۴ ساعت ( کاری) که از سفارش خود سپری گردید از فروشگاه رویکا تقاضای بارکد مرسوله را نماید . بارکد مرسوله هنگامی ثبت میگردد که فروشگاه مرسوله را بسته بندی نموده و به پست تحویل داده است .

بند ۳ :  بنا بر بند ۲  ، دیرکرد کالا درصورت ارائه ندادن بارکد مرسوله از سوی فروشگاه برعهده رویکا میباشد ، ولی پس از ثبت بارکد و ارسال به مشتری ، دیر کرد پروسه زمانی دریافت مرسوله از سوی پست انجام میپزیرد و فروشگاه هیچگونه مسئولیت را عهده دار نیست .

بند ۴ : تمامی ضمانت های اصالت تمامی کالاها بر طبق لوگوی درج شده بر روی صفحه اصلی رویکا فقط ۷ روز میباشد و پس از ۷ روز مشتری حق استرداد و بازگشت کالا و دریافت وجه  را از خود صلب می نماید .

بند ۵ : مشتریان گرامی میبایست در مورد کالای انتخابی مورد نظر نهایت تحقیق را به عمل آورده و تمامی جوانب سفارش خود را در نظر گرفته سپس در نهایت ، سفارش را ثبت نمایند .

بند ۶ : رویکا به عنوان فروشگاه کل با فروشنده های جزء تعامل فروش می نماید و برخی اجناس رویکا را این فروشندگان واحد های صنفی تامین میکند در نتیجه طبیعتا چکاب یکایک محصولات فروشندگان جزء میسر نیست ، بدین سبب فروشگاه بند ۵ را ارائه نموده و فقط استرداد وجه را در صورت قبل از ۷ روز  امکان پذیر میداند .

بند ۷ : در عین حال رویکا ۷ روز برای کالاهای خود زمان  قرار داده است و مشتری میتواند کالا را بررسی و در صورت نیاز قبل از ۷ روز بازگشت دهد .

فروشگاه رویکا پس از رویت کالای بازگشتی از سوی مشتری موظف است وجه دریافتی از مشتری را  طی ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز نماید .

بند ۸ : ضمانات فروشگاه فقط شامل محصولاتی است که مشتری از آنها استفاده نکرده است . در صورت استفاده مشتری محصول مستعمل تلقی گردیده و فروشگاه رویکا از بازگشت هزینه معذور است .

 

بند ۹ : رویکا میتواند در صورت دریافت سفارش از سوی کاربر ( مشتری) و تسویه حساب آنلاین ، در صورتی که موجودی انبار آن کالا به اتمام رسید ، وجه پرداختی را پس از ۲۴ ساعت به حساب مشتری بازگرداند .

بند ۱۰ : مشتری میتواند حداکثر ۳ ساعت پس از سفارش با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما سفارش خود را لغو نماید .

بند ۱۱ : فروشگاه رویکا میتواند در صورت دریافت سفارشاتی که مشتری لغو ننموده و از دریافت آن خودداری بعمل آورده است از طریق مراجع قانونی پیگیری نماید ، که طبیعتا هزینه پست و هزینه زیان به فروشنده که ۱٪ مبلغ کالا میباشد را شامل میگردد .

بند ۱۲ : مسئولیت تمامی بررسی های کیفی و کمی کالا بر عهده خریدار میباشد و رویکا هیچ مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود .

بند ۱۳ : فروشگاه رویکا با توجه به ضمانت کامل بازگشتی که برای مشتری قرار داده است . هزینه پستی ارسال کالا را بر عهده مشتری چه بصورت رفت چه بصورت برگشت ( کالای مرجوعی ) قرار داده است .

بند ۱۴ : رویکا موظف است تمامی انتقاد ها و شکایت های مشتریان که از طریق سامانه ثبت میگردد بررسی نماید و نتیجه را به کاربر اعلام کند.


خرید از وبسایت رویکا به منزله پذیرفتن تمامی موارد مندرج در ضوابط فوق میباشد.